Site Logo Site Logo

Компанія-новачок на ринку ранжування вакансій і резюме

  • Клієнт NDA
  • Послуги PPC, Meta Ads
  • Ніша Ранжування вакансій і резюме
  • Період 1.12.2023 - 31.12.2024
Portfolio Thumbnail

Завдання компанії

Клієнт ставить перед собою такі цілі:

  1. Максимально знизити вартість залучення нових реєстрацій — тобто пошукачів роботи.
  2. Залучати HR-спеціалістів, які будуть реєструватися та шукати гідних працівників.
  3. Чим більше активних резюме та користувачів на сайті, тим вища ймовірність, що HR шукатимуть працівників саме тут.
  4. При зростанні кількості вакансійдеякі компанії захочуть швидше знайти співробітників. У такому разі вони зможуть:
    • Просувати свої вакансії в топ на сайті за оплату,
    • Рекламувати їх через окремі пости в Meta.

 

Роль PPC-реклами

PPC допомагає реалізувати перше завдання — залучення нових реєстрацій.

Канали реєстрації:

  • Дзвінки до кол-центру,
  • Ліди з Meta,
  • Ручні реєстрації на сайті.

 

Мовна стратегія

Обидві мови — російська та румунська — важливі для нас.
За статистикою, російська мова займає 30–35% інтернет-трафіку.

 

Клієнт | Зменшення вартості реєстрації в 10 разів

Ситуація до початку робіт

До початку співпраці Клієнт самостійно запускав Google Ads та Meta Ads.

  • Meta Ads: працювали з проплаченими вакансіями через окремі пости — відносно ефективно.
  • Google Ads:налаштування були невдалими:
    • Дві кампанії: на російські та румунські ключі,
    • Конверсії рахувалися за переходами на сторінки, а не за діями,
    • Використовувалися широка відповідність і базові налаштування гео-таргетингу,
    • Коллтрекінг був відсутній.

Вартість реєстрації досягала $50, при цьому кількість реєстрацій — трохи більше 1000 на місяць.

 

Початок робіт / Структура акаунтів

Google Ads

Ми не стали використовувати старі кампанії й повністю перейшли на власну структуру.

Підхід:

  • Пошукові кампанії — для точного трафіку та збору аудиторій,
  • Performance Max (PMax) — для максимізації кількості конверсій.

Структура кампаній:

  • Пошук: Бренд, Конкуренти, Базова, Міста
  • PMax: лише Базова
  • Мови: окремі кампанії російською та румунською

Приклади кампаній:

  • Базова пошукова: загальні ключі, допустиме згадування "Молдова".
  • По містах: ключі з зазначенням конкретних міст.
  • PMax: акцент на УТП, зручність сервісу, допомогу з резюме, великий вибір вакансій.

 

Meta Ads

Структура:

  • 2 кампанії — російська та румунська,
  • Однакові аудиторії, але різна мова груп оголошень.

Варіанти креативів:

  • Мінімалізм з фігуркою людини,
  • Текст на однотонному фоні,
  • Фото людини в офісі.

 

Оптимізація кампаній — Перший етап

Google Ads

  • Витрачено: $5,214.67
  • Кліки: 47,656
  • Конверсії: 352.93
  • CPA: $14.77

Гарний старт, особливо враховуючи, що в перші дні конверсії не працювали взагалі.

Ключові покращення:

  • Перехід з GA4-конверсій на Google Ads-конверсії,
  • Перехід до стратегії “Макс. конверсій”,
  • Відсіювання нерелевантних запитів,
  • Додавання додаткових об’єктів в оголошення.

 

Meta Ads

  • Витрачено: $2,293.49
  • Кліки: 6,528
  • Конверсії: 176
  • CPA: $13.03

CPA виявився навіть нижчим, ніж у Google Ads, але конверсій — менше.

Оптимізація:

  • Тест зв’язок “креатив + аудиторія”,
  • Використання додаткових посилань,
  • Кращі креативи винесені в окрему кампанію (тест Advantage+),
  • Результат — CPA впав у 2 рази.

 

Фінальні результати

Google Ads — через 3 місяці

  • Витрачено: $5,679.08
  • Кліки: 49,113
  • Конверсії: 1,330.41
  • CPA: $4.27

Фінальна оптимізація:

  • Коригування бюджетів за ефективністю,
  • Розширення аудиторій та списків клієнтів,
  • Оновлення креативів: нові заголовки та описи.

Top Team – ваш партнер на шляху до успіху.

Заповніть форму нижче — і ми зможемо краще зрозуміти ваші потреби, розробити персональний план просування та запустити ефективну маркетингову кампанію. Вперед до нових результатів разом!

Отримати консультацію Submit a request

Спеціалісти

Команда проекту

Head of PPC

Папета Павло

Ми б хотіли почути більше про Ваш проєкт